Pomagamy

Zależ nam, aby sklep przynosił dobre owoce. Mamy oczywiście nadzieję, że plakaty, pudełka, naklejki pełnią swoją funkcję ewangelizacyjną. To jednak mało. Od samego początku 10% z naszych zysków przeznaczmy na cele charytatywne.

Basen w Aleppo

Często są to nieduże kwoty, ale ten moment, kiedy wybieramy cel danego miesiąca jest bardzo radosny. Mamy fundacje, które pojawiają się regularnie w naszych wyborach, a od czasu do czasu urzeknie nas jakaś jednostkowa akcja. Jak na przykład budowa basenu dla dzieci w Aleppo.

Wydawać by się mogło, że basen pośród gruzów jest jakąś fanaberią, jednak pomysłodawcy tej akcji przekonują, że owszem do zrobienia jest wiele, ale tu i teraz warto zatroszczyć się o o odrobinę radości dla tych najmniejszych. 2420 km, taki dystans dzieli stolicę Polski od Aleppo i taki właśnie dystans przepłynęły osoby zaangażowane w tę akcję w roku 2018. Drugim niejako krokiem jest zbiórka pieniędzy na ten cel.

Youtuberzy

Czasem wspieramy katolickich youtuberów, aby mogli wykonywać swoją pracę w jeszcze  bardziej profesjonalny sposób. Sami chętnie oglądamy filmy na youtube, więc ten wybór jest podyktowany subiektywną sympatią dla poszczególnych osób znanych z internetu. A ciąg zdarzeń ułożył się następująco: wsparliśmy Langustę na Palmie, następnie ojciec Adam Szustak zareklamował nasz sklep (niezależnie od wsparcia : ), paczkę przesłaliśmy i otworzył na wizji), dzięki reklamie sprzedaż wzrosła i na dziś ostatni punkt w tym ciągu to wsparcie dla Mikołaja Kapusty, innego youtubera.

Fundacja Kasisi

Najczęściej jednak wybieramy akcje pomocowe proponowane przez Fundację Kasisi. Tam się ważą losy ludzi i nawet niewielka kwota ma znaczenie. Osoby, które jeszcze nie miały okazji wesprzeć tej fundacji, zachęcamy bardzo, bo dzięki profesjonalnemu przygotowaniu strony internetowej mamy bardzo konkretną wiedzę, na co przeznaczone są nasze pieniądze (mamy wybór) oraz opisywane są historie w formie zdjęć czasem filmików, jaki wpływ miała nasza pomoc na życie konkretnych rodzin lub osób. Szymon Hołownia, który firmuje działania Dobrej Fabryki, zachęca także na swoim profilu do podejmowania różnych jednorazowych akcji.

wpisz wyszukiwaną frazę

Koszyk

Brak produktów w koszyku.